Pon-Pt 09:00-17:00 - Soboty po wcześniejszych ustaleniach
+48 502-274-897
Strona Główna > Realizacje
Zwiększenie mocy i momentu obrotowego w BMW F10 520 D
BMW 520 D 2013r Katalogowo 184KM/380NM.
Czytaj więcej
Bardzo popularny na naszych drogach. Marka, którą swoim nazwiskiem promuje sam Jurgen Klopp czyli Opel Insignia
Bardzo popularny na naszych drogach. Marka, którą swoim nazwiskiem promuje sam Jurgen Klopp czyli Opel Insignia.
Ford Mondeo 2012r, 2.0 TDCI Katalogowo 140KM/320NM. Dostał od nas lekkiego kopniaka w postaci 44KM oraz 51NM.
Porozmawiajmy o Audi A4 B8 1.8 TFSI.Katalogowo 120KM/230NM. Po kilku godzinach spędzonych u nas 226KM oraz 345NM !
Porozmawiajmy o Audi A4 B8 1.8 TFSI.Katalogowo 120KM/230NM. Po kilku godzinach spędzonych u nas 226KM oraz 345NM ! Samym programem…
Kolejne „tłuste” Audi , czyli A8 3.0 TDI 2014r. Katalogowo 258KM/580NM. Po naszej modyfikacji 306KM i 709 NM na stage 1.
Kolejne „tłuste” Audi , czyli A8 3.0 TDI 2014r. Katalogowo 258KM/580NM.
A8 3.0 TDI 2016r. Katalogowo 258KM/580NM po naszej modyfikacji 305KM i 703NM
Tym razem Audi z większą pojemnością. A8 3.0 TDI 2016r. Katalogowo 258KM/580NM po naszej modyfikacji 305KM i 703NM:)
Kolejne 2.0 TDI 170 KM. Tym razem w Audi A5 quattro. Przyrost na poziomie +37 KM oraz +60 NM będzie odczuwalny !
Kolejne 2.0 TDI 170 KM . Tym razem w Audi A5 quattro.
Audi A6 C7 2.0 TDI po zastosowaniu indywidualnego stage 1 zareagowało rewelacyjnie !
Audi A6 C7 2.0 TDI po zastosowaniu indywidualnego stage 1 zareagowało rewelacyjnie!
Zwiększenie mocy silnika oraz momentu obrotowego w Audi Q7 3.0 TDI
Audi Q7 3.0 TDI zostało poddane zwiększeniu mocy oraz momentu obrotowego silnika.
BMW F11 520D 184 KM Xdrive 2014r. zostało wzmocnione w pełnym zakresie obrotów.
Kolejne prawie nowe auto z grupy Vag. VW Passat CC 2016 r. 2.0 TDI Katalogowo 150KM/320NM po chipie 178 KM i 400 NM
Zdjęcie limitera prędkości z Jaguara XJ X351 5.0 V8 sprowadzony z USA.
Z pomocą zaprzyjaźnionej firmy VAGTUNE, opracowaliśmy rozwiązanie dla Jaguara Xj X351 5.0 sprowadzonego z USA polegające na usunięciu limitera prędkości, który w tym egzemplarzu był ustawiony na 200 KM/H.
Jeep Renegade 2015r. 2.0 Multijet 4×4 Katalogowo 140KM/350NM w 9 biegowym automacie. Został przez nas wzmocniony na prawie 180 KM oraz 450 NM
Jeep Renegade 2015r. 2.0 Multijet 4×4 Katalogowo 140KM/350NM w 9 biegowym automacie.
Najnowszy silnik 2.0 TDI 2017r. w VW Caddym Katalogowo 75KM/225NM został przez nas delikatnie poprawiony… Efekt +95 KM oraz 170 NM.
Najnowszy silnik 2.0 TDI 2017r. w VW Caddym Katalogowo 75KM/225NM został przez nas delikatnie poprawiony…
Efekt +95 KM oraz 170 NM. 🙂 🙂 🙂 z pozostawioną dużą rezerwą w sofcie.
W nasze ręce wpadł Opel Astra J z silnikiem 1.7 CDTI o katalogowej mocy 110 KM
W nasze ręce wpadł Opel Astra J z silnikiem 1.7 CDTI o katalogowej mocy 110 KM/260 NM
Nissan Qashqai 1.5 DCI przyjechał na Eco Chipa. :) Katalogowo 105KM/240 Nm. Na delikatnych zmianach , udało się uzyskać 122 KM i 316 NM
Nissan Qashqai 1.5 DCI przyjechał na Eco Chipa. 🙂 Katalogowo 105KM/240 Nm.
Audi A4 B8 2.0 TDI 136KM/320NM po chipie udało się uzyskać 187 KM oraz 429 NM!
Audi A4 B8 2.0 TDI 136KM/320NM po chipie udało się uzyskać 187 KM oraz 429 NM !
Efekt naszej pracy nad Fordem S-Max z silnikiem 2.0 TDCI 140 KM
Ford S-Max, który został poddany modyfikacji uzyskał 192 KM oraz 444 NM.
Najnowszy Jeep Grand Cherokee 2016r. Katalogowo 250 KM/570 NM na delikatnym stage 0,5
Najnowszy Jeep Grand Cherokee 2016r. Katalogowo 250 KM/570 NM.
Wynik modyfikacji z Renault Laguna 2.0 DCI 150 KM
Renault Laguna 2.0 DCI Katalogowo 150KM/340Nm
Przewiń do góry
S-Performance Tuning Wrocław