Volkswagen to jedna z najpopularniejszych marek obecnych na polskim rynku. Posiadamy duże doświadczenie w modyfikacjach tych niemieckich samochodów. Jesteśmy w stanie osiągnąć nawet 30% wzrostu, jeśli chodzi o moment obrotowy. Dzięki nam każdy kierowca będzie mógł wykorzystać pełną moc swojego samochodu, zyskując przy okazji większą kontrolę podczas jazdy, co bezpośrednio przekłada się na wzrost bezpieczeństwa i komfortu jazdy na co dzień. Oferowany w naszym warsztacie chip tuning to metoda całkowicie bezpieczna i nieinwazyjna. W każdej chwili istnieje możliwość przywrócenia ustawień fabrycznych, jeśli zajdzie taka potrzeba.

Samochody VW doskonale reagują na wszelkiego rodzaju modyfikacje elektroniczne. Koszt takiego zabiegu z reguły zwraca się po kilku miesiącach, dzięki obniżeniu spalania nawet o 10%. Producent przeważnie blokuje osiągi sprzedawanych aut, mając na uwadze głównie własne korzyści. Z nami te granice znikają i kierowcy mogą wykorzystać całą dostępną moc zamkniętą pod maską ich samochodu. Wraz ze wzrostem mocy wzrasta dynamika jazdy i poczucie przyjemności z prowadzenia. Wykonanie przynoszącego zadowalające rezultaty chip tuningu zależy od wielu czynników: rodzaju zastosowanego oprogramowania, modyfikowanego modelu oraz doświadczenia fachowców. Nasi pracownicy potrafią osiągnąć wyjątkowe efekty niezależnie od auta, którym aktualnie się zajmują. Polecamy także zewnętrzny moduł sterujący silnikiem – Power Box, którego montaż nie powoduje utraty gwarancji. Zapraszamy do kontaktu!

Klasyka gatunku czyli VW Touareg z silnikiem 3.0 TDI przyjechał po „zastrzyk sterydów”.

Klasyka gatunku czyli VW Touareg z silnikiem 3.0 TDI  przyjechał po „zastrzyk sterydów”

Czytaj więcej

VW Passat po chip tuningu uzyskał 187KM oraz 417NM.

VW Passat po chip tuningu uzyskał 187KM oraz 417NM.

Czytaj więcej

VW Caddy 2.0 TDI 110KM/250NM zyskał kilka dodatkowych koni do pracy ! Wynik naszego strojenia to 165KM oraz 400NM.

VW Caddy 2.0 TDI 110KM/250NM zyskał kilka dodatkowych koni do pracy !  Wynik naszego strojenia to 165KM oraz 400NM.Czytaj więcej

VW Golf 6 GTI 2.0 TFSI Katalogowo 211KM/280NM. Po modyfikacji stage 1 uzyskaliśmy 264KM i 402NM.

VW Golf 6 GTI 2.0 TFSI Katalogowo 211KM/280NM. Po modyfikacji stage 1 uzyskaliśmy 264KM i 402NM.

Czytaj więcej

W nasze ręce wpadł najnowszy VW Passat 1.8 TSI Katalogowo 180KM/250NM.

W nasze ręce wpadł najnowszy VW Passat 1.8 TSI Katalogowo 180KM/250NM. Po modyfikacji stage 1 uzyskaliśmy 224KM i 343NM.

Czytaj więcej

Kolejne prawie nowe auto z grupy Vag. VW Passat CC 2016 r. 2.0 TDI Katalogowo 150KM/320NM po chipie 178 KM i 400 NM

Kolejne prawie nowe auto z grupy Vag. VW Passat CC 2016 r.
2.0 TDI Katalogowo 150KM/320NM po chipie 178 KM i 400 NM

Czytaj więcej

Najnowszy silnik 2.0 TDI 2017r. w VW Caddym Katalogowo 75KM/225NM został przez nas delikatnie poprawiony… Efekt +95 KM oraz 170 NM.

Najnowszy silnik 2.0 TDI 2017r. w VW Caddym Katalogowo 75KM/225NM został przez nas delikatnie poprawiony…

Efekt +95 KM oraz 170 NM. 🙂 🙂 🙂 z pozostawioną dużą rezerwą w sofcie.

Czytaj więcej

VW SHARAN 2015R. 2.0 TDI KATALOGOWO 140KM/320NM.

Dodatkowe 35 KM oraz 76 Nm zdecydowanie poprawi przyspieszenie oraz prędkość maksymalną tego auta.

Czytaj więcej

VW GOLF 7 1.6 TDI 2015R. KATALOGOWO 105KM/250NM. + STAGE 1

VW Golf 7 1.6 TDI 2015r. Katalogowo 105KM/250Nm. Po naszym stage 1 uzyskaliśmy dodatkowe 37 KM oraz 61 Nm.

Czytaj więcej

Przewiń do góry

Dobry mechanik logo