Pasja do motoryzacji pozwala nam przekraczać granice możliwości każdego auta. Specjalizujemy się w bezpiecznej modyfikacji oprogramowania sterowników silnika, co gwarantuje wzrost mocy i redukcję spalania. Dzięki temu zyskujesz dodatkową radość z jazdy, a także oszczędzasz na rachunkach. Realizujemy tuning, który nie wymagają ingerencji w części mechaniczne pojazdu. Nasze usługi sprawiają, że każdy Volkswagen ma lepsze osiągi, a jego mechanika pozostaje nienaruszona.
Dla wielbicieli marki Volkswagen, tuning to szansa na uwolnienie ukrytego potencjału pojazdów. Realizacja modyfikacji w naszym warsztacie przyczynia się do ogólnej poprawy jakości jazdy. Ponadto każda proponowana zmiana jest dokonywana z myślą o zachowaniu możliwość powrotu do fabrycznych ustawień. Ulepszając Volkswageny, dbamy o to, by ich właściciele mogli cieszyć się lepszą kontrolą i dynamiką jazdą.
Zdecyduj się na profesjonalny tuning, a przypomnisz sobie, dlaczego tak bardzo lubisz prowadzić. Zadzwoń do nas i sprawdź, jakie parametry może osiągnąć Twój samochód.
Klasyka gatunku czyli VW Touareg z silnikiem 3.0 TDI przyjechał po „zastrzyk sterydów”
VW Passat po chip tuningu uzyskał 187KM oraz 417NM.
VW Caddy 2.0 TDI 110KM/250NM zyskał kilka dodatkowych koni do pracy ! Wynik naszego strojenia to 165KM oraz 400NM.Czytaj więcej
VW Golf 6 GTI 2.0 TFSI Katalogowo 211KM/280NM. Po modyfikacji stage 1 uzyskaliśmy 264KM i 402NM.
W nasze ręce wpadł najnowszy VW Passat 1.8 TSI Katalogowo 180KM/250NM. Po modyfikacji stage 1 uzyskaliśmy 224KM i 343NM.
VW Golf 7 GTI katalogowo 230KM/350NM. Po naszym stage 0,5 (zewnętrzny box – bez utraty gwarancji) 284 KM oraz 430 NM.
Kolejne prawie nowe auto z grupy Vag. VW Passat CC 2016 r.
2.0 TDI Katalogowo 150KM/320NM po chipie 178 KM i 400 NM
Najnowszy silnik 2.0 TDI 2017r. w VW Caddym Katalogowo 75KM/225NM został przez nas delikatnie poprawiony…
Efekt +95 KM oraz 170 NM. 🙂 🙂 🙂 z pozostawioną dużą rezerwą w sofcie.
Dodatkowe 35 KM oraz 76 Nm zdecydowanie poprawi przyspieszenie oraz prędkość maksymalną tego auta.
VW Golf 7 1.6 TDI 2015r. Katalogowo 105KM/250Nm. Po naszym stage 1 uzyskaliśmy dodatkowe 37 KM oraz 61 Nm.
Po bardzo delikatnym stage 1 , który miał być bezpieczny dla filtra cząstek stałych uzyskaliśmy 276 KM oraz 610 Nm.
Volkswagen T5 1.9 TDI 2008r. Katalogowo 84KM/200Nm. Po delikatnym sofcie otrzymaliśmy dodatkowe 56KM oraz 93 Nm.
Nasze rozwiązanie dla nowego Volkswagena Golf R oraz Seata Leona Cupra. Zewnętrzny moduł sterujący silnikiem, zwany PowerBox!
Volkswagen Touareg 3.0 TDI 2012r. Katalogowo 240KM/500NM. Na naszym stage 1 uzyskaliśmy prawie 294 KM oraz 660 Nm.
VW Passat B8 2.0 TSI AT Katalgowo 220KM/350Nm. W samochodzie zainstalowaliśmy Powerboxa, którego można wypiąć
Przewiń do góry