Pojazdy osobowe, jeszcze przed zjazdem z taśmy producenta, obarczane są pewnymi ograniczeniami wydajności silnika, które teoretycznie mają na celu zwiększenie bezpieczeństwa codziennej eksploatacji samochodu. Nie zagłębiając się w szczegóły, można stwierdzić, że efekt ten zostaje przez koncerny motoryzacyjne osiągnięty. Jeśli jednak przyjrzymy się uważniej temu zagadnieniu, okazuje się, że rzeczywiście udaje się zwiększyć nieco wytrzymałość jednostki napędowej oraz zmniejszyć nieznacznie ryzyko wystąpienia jej uszkodzenia, ale tylko w przypadku niedbałej eksploatacji pojazdu. Dodatkowo efektem ubocznym takiego podejścia jest niestety zmniejszenie potencjału silnika oraz zwiększenie ilości spalanego paliwa.
Chip tuning jest rozwiązaniem, które w przypadku samochodów takich jak Mercedes pozwala niskim kosztem i przy zachowaniu pełnego bezpieczeństwa jazdy zwiększyć parametry pracy silnika nawet o 30%, jednocześnie istotnie redukując poziom spalania paliwa.
Zapraszamy do zapoznania się z dostępnymi w ramach niniejszej podstrony przykładami wykonanych przez nas realizacji.
Mercedes W205 C160 1.6T 129KM/210NM uzyskał 173KM oraz 291NM po naszym stage 1.
Mercedes V 220 CDI 163KM/380NM. Efekt naszej pracy nad tą jednostką to przyjemne 234KM i 511NM !
Mercedes GLE 3.0 CDI 258KM/620 NM odwiedził nas w celu zwiększenia mocy i momentu obrotowego.
Mercedes GLS 350d 258KM/620NM. Po modyfikacji stage 0,5 – 280KM oraz 711 NM.
Ostatnio mieliśmy przyjemność pracować nad Mercedesem CLA 250 218KM/350NM, w którym po chip tuningu uzyskaliśmy 251KM oraz 456NM !
Mercedes B 220 2.0 T Katalogowo 184KM/300NM. Po naszej modyfikacji udało nam się uzyskać 232KM i 445NM. Bezpieczny program pod paliwo 98 pb.
Mercedes C W204 220CDI Katalogowo 170KM/400NM z przyrostem jak na gwiazdę przystało +38 KM oraz 54 NM.
Mercedes C 200 CDI 136KM/270Nm delikatny Eco Chip na 175 KM oraz 460 Nm. ( +178NM!!!!!), a wszystko to możliwe, ponieważ
Mercedes E 220 CDI W212FL 170KM/400Nm po naszym stage 1 uzyskał przyjemne 210 KM oraz 489Nm.
Przewiń do góry