W naszych realizacjach znaleźć można praktycznie każdy silnik Skody. Od najstarszych silników diesel po najnowsze TSI  na platformie MQB. Tuning Skody jest jednym z najczęściej przez nas przeprowadzanych. Wynika to z zamiłowania polaków do tej marki. Chip tuning jest przeprowadzany w większości przypadków bezinwazyjnie przez złącze diagnostyczne OBD. W niektórych tylko przypadkach, wymagane jest otwarcie sterownika silnika ECU. Praktycznie wszystkie tuningowane przez nas skody są na sterownikach firmy BOSCH EDC lub MED. Od 2017 roku zaczynają się pojawiać również na sterowniku DELPHI.

Zwiększenie mocy silnika zazwyczaj wiąże się ze zmniejszeniem zużycia paliwa, spalania.  Zazwyczaj spadek spalania wynosi 10 % przy zastosowaniu tuningu stage 1 dla skody.

Skoda Octavia RS 2.0 245KM/370NM została wystrojona na 298KM oraz 468 NM ! We wszystkim pomógł nam nasz Powerbox.

Skoda Octavia RS 2.0 245KM/370NM została wystrojona na 298KM oraz 468 NM ! We wszystkim pomógł nam nasz Powerbox. Czytaj więcej

Skoda Octavia 1.8 TSI 180KM/250NM po modyfikacji stage 0,5 uzyskaliśmy przyjemne 231KM i 343NM.

Skoda Octavia 1.8 TSI 180KM/250NM po modyfikacji stage 0,5 uzyskaliśmy przyjemne 231KM i 343NM.

Czytaj więcej

Skoda Superb 2.0 TSI 280KM/350NM. Po naszym Stage 2 – 394KM oraz 513NM. ( z rezerwą doładowania).

Skoda Superb 2.0 TSI 280KM/350NM. Po naszym Stage 2 – 394KM oraz 513NM. ( z rezerwą doładowania).

Czytaj więcej

Piękna Skoda Octavia RS 2.0 TDI 184KM/380NM została przez nas wzmocniona o 36 KM oraz 99 NM.

Piękna Skoda Octavia RS 2.0 TDI 184KM/380NM została przez nas wzmocniona o 36 KM oraz 99 NM.

Czytaj więcej

Skoda Octavia VRS 235 KM po naszym chiptuningu stage 1

W nasze ręce wpadła Skoda Octavia VRS ze skrzynią DSG. Wykonaliśmy bezpieczny stage 1.

Czytaj więcej

Skoda Fabia z silnikiem 1.2 TSI po tuningu stage 1

Skoda Fabia z silnikiem 1.2 TSI po tuningu stage 1Czytaj więcej

Tuning Skody na gwarancji 2.0 TDI 184 KM na boxie +27KM/+35NM

Dzięki zastosowaniu powerboxa skoda octavia scout zyskała 27 KM oraz 35 NM

Czytaj więcej

PRACA NAD NOWYMI SKODAMI SUPERB TSI ORAZ TDI

W ostatnim czasie mieliśmy okazję pracować nad nowymi Skodami Superb 2016r. Z powodu gwarancji, klienci zdecydowali się na nasze Powerboxy.

Czytaj więcej

SKODA OCTAVIA VRS 2015R. 2.0 TSI AT – PO CHIP TUNINGU 282 KM I 425 NM

Skoda Octavia VRS 2015r. 2.0 TSI AT Katalogowo 220KM/350Nm. Po naszej modyfikacji uzyskaliśmy 282 KM oraz 425 Nm

Czytaj więcej

KLASYKA GATUNKU CZYLI SKODA OCTAVIA 2012R. 2.0 TDI CR

Klasyka gatunku czyli Skoda Octavia 2012r. 2.0 TDI CR Katalogowo 140KM/320NM. Bardzo dobry stan auta pozwolił uzyskać

Czytaj więcej

SKODA OCTAVIA 2.0 TDI CR 2014R. KATALOGOWO 150KM/320NM. PRZYROST PRZERÓSŁ WSZELKIE OCZEKIWANIA

Finalnie udało się uzyskać 197 KM oraz 458Nm. W połączeniu z napędem 4motion autko płynie po drodze.

Czytaj więcej

„DRUGIE ŻYCIE” DLA SKODY YETI 2.0 TDI CR 170 KM

W tym egzemplarzu pozbyliśmy się raz na zawsze problemu z filtrem cząstek stałych DPF, który był bardzo uciążliwy dla klienta. Zwiększyliśmy również moc

Czytaj więcej

SKODA OCTAVIA2.0 TDI 170 PS VRS – CHIPTUNING ORAZ ROZWIĄZANIE PROBLEMU Z FILTREM CZĄSTEK STAŁYCH

W tym egzemplarzu wykonaliśmy podniesienie mocy oraz kompleksowo rozwiązaliśmy problem z filtrem cząstek stałych DPF.

Czytaj więcej

RELACJA Z TUNINGU PRZEPROWADZONEGO W SKODZIE OCATVII 2.0 TDI 140 PS PD

Klient potrzebował dodatkowych pokładów mocy oraz momentu obrotowego, ponieważ jego skoda była nazbyt „ospała” w stosunku do jego potrzeb.

Czytaj więcej

Przewiń do góry

Dobry mechanik logo