W naszych realizacjach znaleźć można praktycznie każdy silnik Skody. Od najstarszych silników diesel po najnowsze TSI na platformie MQB. Tuning Skody jest jednym z najczęściej przez nas przeprowadzanych. Wynika to z zamiłowania polaków do tej marki. Chip tuning jest przeprowadzany w większości przypadków bezinwazyjnie przez złącze diagnostyczne OBD. W niektórych tylko przypadkach, wymagane jest otwarcie sterownika silnika ECU. Praktycznie wszystkie tuningowane przez nas skody są na sterownikach firmy BOSCH EDC lub MED. Od 2017 roku zaczynają się pojawiać również na sterowniku DELPHI.
Zwiększenie mocy silnika zazwyczaj wiąże się ze zmniejszeniem zużycia paliwa, spalania. Zazwyczaj spadek spalania wynosi 10 % przy zastosowaniu tuningu stage 1 dla skody.
Skoda Octavia RS 2.0 245KM/370NM została wystrojona na 298KM oraz 468 NM ! We wszystkim pomógł nam nasz Powerbox. Czytaj więcej
Skoda Octavia 1.8 TSI 180KM/250NM po modyfikacji stage 0,5 uzyskaliśmy przyjemne 231KM i 343NM.
Skoda Superb 2.0 TSI 280KM/350NM. Po naszym Stage 2 – 394KM oraz 513NM. ( z rezerwą doładowania).
Piękna Skoda Octavia RS 2.0 TDI 184KM/380NM została przez nas wzmocniona o 36 KM oraz 99 NM.
W nasze ręce wpadła Skoda Octavia VRS ze skrzynią DSG. Wykonaliśmy bezpieczny stage 1.
Skoda Fabia z silnikiem 1.2 TSI po tuningu stage 1Czytaj więcej
Dzięki zastosowaniu powerboxa skoda octavia scout zyskała 27 KM oraz 35 NM
W ostatnim czasie mieliśmy okazję pracować nad nowymi Skodami Superb 2016r. Z powodu gwarancji, klienci zdecydowali się na nasze Powerboxy.
Skoda Octavia VRS 2015r. 2.0 TSI AT Katalogowo 220KM/350Nm. Po naszej modyfikacji uzyskaliśmy 282 KM oraz 425 Nm
Klasyka gatunku czyli Skoda Octavia 2012r. 2.0 TDI CR Katalogowo 140KM/320NM. Bardzo dobry stan auta pozwolił uzyskać
Finalnie udało się uzyskać 197 KM oraz 458Nm. W połączeniu z napędem 4motion autko płynie po drodze.
W tym egzemplarzu pozbyliśmy się raz na zawsze problemu z filtrem cząstek stałych DPF, który był bardzo uciążliwy dla klienta. Zwiększyliśmy również moc
W tym egzemplarzu wykonaliśmy podniesienie mocy oraz kompleksowo rozwiązaliśmy problem z filtrem cząstek stałych DPF.
Klient potrzebował dodatkowych pokładów mocy oraz momentu obrotowego, ponieważ jego skoda była nazbyt „ospała” w stosunku do jego potrzeb.
Przewiń do góry