Pojazdy marki niemieckiego koncernu już od momentu opuszczenia linii produkcyjnej, kryją w sobie ogromny potencjał. Nasza firma specjalizuje się w odblokowywaniu tego ukrytego zasobu mocy za pomocą chip tuningu – bezinwazyjnej metody, która rewolucjonizuje sposób, w jaki Twój Mercedes reaguje na pedał gazu. Proces ten polega na precyzyjnej modyfikacji oprogramowania sterownika silnika, co pozwala na zwiększenie wydajności i zmniejszenie zużycia paliwa.
Tuning przeprowadzany przez naszych specjalistów to gwarancja, że Twój samochód osiągnie zupełnie nowy poziom wydajności. Co istotne, wykorzystywana przez nas technologia nie wymaga ingerencji w części mechaniczne pojazdu. Nasz dedykowany zespół ekspertów dzięki swojemu doświadczeniu gwarantuje, że każda modyfikacja jest dokładnie dostosowana do specyfikacji konkretnego modelu Mercedesa, co przekłada się na wysoki poziom bezpieczeństwa metody.
Nie czekaj, aby odkryć pełen potencjał, który ma w sobie Twój Mercedes. Tuning auta pozwoli Ci na nowo odkryć radość z jazdy. Zgłoś się do nas już dziś!
Mercedes W205 C160 1.6T 129KM/210NM uzyskał 173KM oraz 291NM po naszym stage 1.
Mercedes V 220 CDI 163KM/380NM. Efekt naszej pracy nad tą jednostką to przyjemne 234KM i 511NM !
Mercedes GLE 3.0 CDI 258KM/620 NM odwiedził nas w celu zwiększenia mocy i momentu obrotowego.
Mercedes GLS 350d 258KM/620NM. Po modyfikacji stage 0,5 – 280KM oraz 711 NM.
Ostatnio mieliśmy przyjemność pracować nad Mercedesem CLA 250 218KM/350NM, w którym po chip tuningu uzyskaliśmy 251KM oraz 456NM !
Mercedes B 220 2.0 T Katalogowo 184KM/300NM. Po naszej modyfikacji udało nam się uzyskać 232KM i 445NM. Bezpieczny program pod paliwo 98 pb.
Mercedes C W204 220CDI Katalogowo 170KM/400NM z przyrostem jak na gwiazdę przystało +38 KM oraz 54 NM.
Mercedes C 200 CDI 136KM/270Nm delikatny Eco Chip na 175 KM oraz 460 Nm. ( +178NM!!!!!), a wszystko to możliwe, ponieważ
Mercedes E 220 CDI W212FL 170KM/400Nm po naszym stage 1 uzyskał przyjemne 210 KM oraz 489Nm.
Mercedes B 180 CDI 2008r. Katalogowo 109KM/250Nm. Po naszej kuracji uzyskaliśmy 159KM oraz 353 Nm.
Nasz pacjent to Mercedes Vito 113 2011r. na sterowniku Delphi. Samochód trafił do nas ponieważ był „mułowaty”, jak się okazało, wynikało to z nieszczelności w układzie dolotowym.
Przewiń do góry