Nieinwazyjny tuning elektroniczny to popularna i zupełnie bezpieczna metoda na podkręcenie osiągów swojego auta. Chip tuning wykonany przez profesjonalistów zwiększa nie tylko moc silnika, ale i komfort jazdy na co dzień. Co ważne, w każdej chwili można wrócić do ustawień fabrycznych, a to ma szczególnie duże znaczenie w przypadku awarii czy wizyty w serwisie, jeżeli pragniemy zachować gwarancję.
Wykonaliśmy już wiele tuningów aut marki Opel, które doskonale reagują na te zmiany. Szczególnie dobry efekt zauważyliśmy przy modelu Insignia, kiedy to moc silnika wzrosła ze 160KM do 198KM, a moment obrotowy z 410NM aż do 463NM. W przypadku Opla Astry zauważyliśmy zmniejszenie spalania, co pozwoli kierowcom zaoszczędzić na paliwie. Zachęcamy do zapoznania się z opisanymi na stronie realizacjami i przejrzeniem wykresów, które jasno pokazują efekty chip tuningu wykonanego w naszym warsztacie.
Ten rodzaj modyfikacji polecamy wszystkim osobom pragnącym wykorzystać pełną moc swojego samochodu w sposób bezpieczny i skuteczny. Z reguły moment obrotowy tuningowanych w ten sposób aut może wzrosnąć aż o 30%, co znacznie zwiększa dynamikę jazdy. Pozwala także na lepszą kontrolę podczas prowadzenia. Zastosowanie chip tuningu jest bezpieczne dla filtra cząstek stałych, a ponadto nie występuje ryzyko uszkodzenia silnika. Wszystkie modyfikacje wykonujemy za pomocą nowoczesnego sprzętu, wykorzystując zgromadzone przez lata doświadczenie, dzięki czemu osiągamy najlepsze rezultaty niezależnie od modelu auta, którym się zajmujemy.
Opel Astra J 110KM/260NM 1.7 CDTI po naszym zbiegu uzyskaliśmy 150KM oraz 331NM.
Opel Adam 1.4T 150KM/245NM po naszym chip tuningu 177KM oraz 267NM.
Opel Insignia 2.0 CDTi 130KM/300 NM. Po modyfikacji 206 KM i 456 NM.
Opel insignia na nowym sterowniku Delco 170KM / 400NM relacja z tuningu
Bardzo popularny na naszych drogach. Marka, którą swoim nazwiskiem promuje sam Jurgen Klopp czyli Opel Insignia.
W nasze ręce wpadł Opel Astra J z silnikiem 1.7 CDTI o katalogowej mocy 110 KM/260 NM
Opel Insignia 2014r. 2.0 CDTi ecoFLEX AT Katalogowo 163KM/370Nm. Uzyskaliśmy 201KM oraz 430Nm.
Dzięki naszej ingerencji w oprogramowanie, zmniejszy się również zużycie paliwa. Dodatkowe 33KM oraz 54Nm zwiększą bezpieczeństwo
Opel Insignia 2011r. manual – katalogowo 160 KM oraz 350 Nm. Po naszym indywidualnym wystrojeniu mamy prawie 200 KM i 450 Nm
Opel Astra J 2012 r. 1.7 CDTi – Katalogowo 110KM oraz 260 Nm. Po nasze modyfikacji udało się uzyskać 148 KM oraz 360Nm.
Opel Insignia 2015r. 2.0 CDTi 163KM 370Nm. Na najnowszym sterowniku EDC 17C59. Strojąc ten egzemplarz, musieliśmy zadbać o przyrost, który :
Do czynienia mieliśmy z jednym z najmocniejszych na serii egzemplarzy 110 Konnego Opla. Chiptuning pozwolił nam uzyskać bezpieczne dla silnika 145Km oraz 360 Nm.
Przewiń do góry