Pon-Pt 09:00-17:00 - Soboty po wcześniejszych ustaleniach
+48 502-274-897
Strona Główna > Realizacje
Rewelacyjny przyrost w BMW X3 F25 313 KM Biturbo
BMW X3 F25 35D 35d 313KM/630NM po naszym stage 1 zyskało 69KM oraz 150NM ! Dwie turbinki kręcą się wyśmienicie 🙂
Czytaj więcej
Tuning Skody na gwarancji 2.0 TDI 184 KM na boxie +27KM/+35NM
Dzięki zastosowaniu powerboxa skoda octavia scout zyskała 27 KM oraz 35 NM
Na uwagę zasługuje Toyota Avensis 2.0 D-4D 126KM/300NM – sterownik denso po tuningu
Na uwagę zasługuje Toyota Avensis 2.0 D-4D Katalogowo 126KM/300NM Czytaj więcej
Stage 2 dla Audi A6 C7 2.0 TDI Katalogowo 136KM/320NM. Relacja z modyfikacji oraz wykresy z hamowni.
Stage 2 dla Audi A6 C7 2.0 TDI Katalogowo 136KM/320NM. Po wizycie w naszej firmie 221KM oraz 463 NM.
Subaru XV 2.0 D 150KM/350NM na sterowniku Denso. Po chipie 173KM oraz 403 NM.
Klasyka gatunku czyli Audi Q5 2.0 TDI CR 170KM/350NM 4×4 Quattro.
Opel insignia na nowym sterowniku Delco 170KM / 400NM relacja z tuningu
Relacja z tuningu najnowszego Hyundai Tucson 2.0 CRDi
Nowe Audi A4 B9 2.0 TDI – Tuning na gwarancji za pomocą powerboxa.
Nowe Audi A4 B9 2.0 TDI 190KM/400NM z naszym rozwiązaniem. Katalogowo 190KM/400NM
Flagowa limuzyna od BMW F01 czyli 740 Diesel. Wykres mocy i momentu obrotowego po tuningu.
Flagowa limuzyna od BMW czyli 740D F01. Katalogowo 306KM/600NM zyskało dodatkowe 60KM oraz 100NM
VW Touareg 3.0 TDI ze zwiększoną mocą oraz momentem obrotowym.
VW Touareg 3.0 TDI 2013r. 245KM/500NM przyjechał do nas w celu zwiększenia mocy.
BMW X3 po modyfikacji zwiększającej osiągi auta oraz wykres z hamowni 4×4
W nasze ręce wpadło piękne BMW X3 2014r naszego stałego klienta. Katalogowo 190KM/400NM
Zwiększenie mocy i momentu obrotowego w BMW F10 520 D
BMW 520 D 2013r Katalogowo 184KM/380NM.
Bardzo popularny na naszych drogach. Marka, którą swoim nazwiskiem promuje sam Jurgen Klopp czyli Opel Insignia
Bardzo popularny na naszych drogach. Marka, którą swoim nazwiskiem promuje sam Jurgen Klopp czyli Opel Insignia.
Ford Mondeo 2012r, 2.0 TDCI Katalogowo 140KM/320NM. Dostał od nas lekkiego kopniaka w postaci 44KM oraz 51NM.
Porozmawiajmy o Audi A4 B8 1.8 TFSI.Katalogowo 120KM/230NM. Po kilku godzinach spędzonych u nas 226KM oraz 345NM !
Porozmawiajmy o Audi A4 B8 1.8 TFSI.Katalogowo 120KM/230NM. Po kilku godzinach spędzonych u nas 226KM oraz 345NM ! Samym programem…
Kolejne „tłuste” Audi , czyli A8 3.0 TDI 2014r. Katalogowo 258KM/580NM. Po naszej modyfikacji 306KM i 709 NM na stage 1.
Kolejne „tłuste” Audi , czyli A8 3.0 TDI 2014r. Katalogowo 258KM/580NM.
A8 3.0 TDI 2016r. Katalogowo 258KM/580NM po naszej modyfikacji 305KM i 703NM
Tym razem Audi z większą pojemnością. A8 3.0 TDI 2016r. Katalogowo 258KM/580NM po naszej modyfikacji 305KM i 703NM:)
Kolejne 2.0 TDI 170 KM. Tym razem w Audi A5 quattro. Przyrost na poziomie +37 KM oraz +60 NM będzie odczuwalny !
Kolejne 2.0 TDI 170 KM . Tym razem w Audi A5 quattro.
Audi A6 C7 2.0 TDI po zastosowaniu indywidualnego stage 1 zareagowało rewelacyjnie !
Audi A6 C7 2.0 TDI po zastosowaniu indywidualnego stage 1 zareagowało rewelacyjnie!
Przewiń do góry
S-Performance Tuning Wrocław