Pon-Pt 09:00-17:00 - Soboty po wcześniejszych ustaleniach
+48 502-274-897
Strona Główna > Realizacje
ZWIĘKSZENIE MOCY ORAZ ROZWIĄZANIE PROBLEMU Z DPF W AUDI A6 C6 2.7 TDI
Prezentowany egzemplarz został przez nas pozbawiony filtra cząstek stałych DPF. Bardzo dobry stan silnika pozwolił na zwiększenie mocy
Czytaj więcej
RENAULT MEGANE 2012R Z PRZYROSTEM BEZPIECZNYM DLA FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH
Renault Megane 2012r MT 1.9 DCI Katalogowo 131KM/300Nm. Bezpieczną granicą dla filtra cząstek stałych będzie w tym przypadku 154KM oraz 351Nm.
BMW E60 530D 218KM/500NM. PO NASZEJ MODYFIKACJI UZYSKALIŚMY 276KM ORAZ 630NM
BMW E60 530D 218KM AT. Według katalogu 218KM/500Nm. Po naszej modyfikacji mamy 276KM oraz 630Nm.
INDYWIDUALNE ROZWIĄZANIE DLA AUDI A3 2.0 TDI CR 2011R NA SKRZYNI S-TRONIC
Audi A3 2011r. 2.0 TDI CR S-tronic. Katalogowo 140KM/320Nm. Po chipie legitymuje się dodatkowymi 40 KM oraz 78Nm
VOLVO S80 2.4 D5 AT PO ECO TUNINGU
Volvo S80 2.4 D5 AT po eco tuningu. Katalogowo 185KM/400Nm. Delikatne wzmocnienie w pełnym zakresie
OPEL ASTRA J 1.7 CDTI BEZPIECZNIE WZMOCNIONY W PEŁNYM ZAKRESIE
Dzięki naszej ingerencji w oprogramowanie, zmniejszy się również zużycie paliwa. Dodatkowe 33KM oraz 54Nm zwiększą bezpieczeństwo
WIĘCEJ MOCY DLA FORDA MONDEO MK4 1.8 TDCI
Ford Mondeo MK4 1.8 TDCI Katalogowo 100KM/240Nm. Klient zdecydował się na kurację wzmacniającą, gdyż jak sam tłumaczył
RELACJA Z CHIP TUNINGU W BMW E60 520D AT 2009R
Przyrost miał być zarówno bezpieczny jak i odczuwalny. Tak też się stało. Katalogowo 177KM/350Nm.
AUDI A4 B8 AUTOMAT- PO INDYWIDUALNYM WYSTROJENIU
W nasze ręce wpadło kolejne Audi A4 B8 2011r. Tym razem z automatyczną skrzynią biegów. Katalogowo 143KM/320Nm.
KIA CEED 1.6 CRDI – DELIKATNY „ECO CHIP”
Kia Ceed 1.6 CRDi Katalogowo 128KM/320Nm. Delikatnie wzmocniona w pełnym zakresie obrotów. (+16KM/+60NM)
VW CADDY 2013 R 75 KM 1.6 TDI ( +58 KM ORAZ 80NM)
VW Caddy 2013 r 75 KM 1.6 TDI – odblokowany, dostrojony, a efekt finalny to 133 KM oraz 310 NM ( +58 KM oraz 80Nm)
BMW F10 520D AT 2011R. KATALOGOWO 184KM/380NM.(+35KM/+66NM)
BMW F10 520D AT 2011r. Katalogowo 184KM/380Nm. Za sprawą naszej modyfikacji uzyskaliśmy dodatkowe 35 KM oraz 66Nm.
AUDI A4 B8 1.8 TFSI KATALOGOWO 120KM/230NM (+87KM/+89NM)
Audi A4 B8 1.8 TFSI Katalogowo 120KM/230Nm Kolejny egzemplarz na przełomie tygodnia, dodatkowe 87 KM oraz 89 Nm
AUDI A4 B8 2010R. KATALOGOWO: 143KM/320NM +43 KM ORAZ +131 NM
Audi A4 B8 2010r. katalogowo: 143KM/320Nm z bardzo przyjemnym przyrostem. Uzyskaliśmy dodatkowe 43 KM oraz 131 Nm.
BMW E92 335D BITURBO – +50 KM ORAZ +93 NM
BMW E92 335D biturbo – zostało przez nas wzmocnione o 50 KM oraz 93 Nm. Dodatkowo zdjęliśmy limiter prędkości.
VW PASSAT B7 2012R. – 2.0 TDI AT +30 KM ORAZ +90 NM
VW Passat B7 2012r. – 2.0 TDI AT Katalogowo 140KM – samochód został przez nas wzmocniony w pełnym zakresie obrotów.
KIA SPORTAGE 1.7 CRDI 115 KM – EFEKT FINALNY 140 KM ORAZ 340 NM
W nasze ręce wpadła Kia Sportage 1.7 CRDi 115 KM. Po przeprowadzeniu chip tuningu uzyskaliśmy dodatkowe 25 KM oraz 65 Nm.
ALFA ROMEO GIULIETTA 1750 TBI 235 KM – ŚWIETNA REAKCJA NA TUNING!
Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi 235 KM trafiła w nasze ręce. Po przeprowadzeniu wstępnej diagnostyki oraz wykonaniu pomiarów auta
TUNING AUTA NA GWARANCJI -BMW 5 520D 184 KM 2014R. AT + POWERBOX
BMW 5 520d 184 KM 2014r. AT – z racji tego, że auto jest nadal na gwarancji, zainstalowaliśmy w nim moduł zewnętrzny typu Powerbox.
MAŁA RAKIETA CZYLI BMW E87 118D 143 KM – ZASTRZYK MOCY I MOMENTU OBROTOWEGO
Najmniejsze z BMW , seria 1 wersja E87. Indywidualne wystrojenie pozwoliło nam uzyskać dodatkowe 35 KM oraz aż 100Nm.
Przewiń do góry
S-Performance Tuning Wrocław