Wykonaliśmy wiele realizacji przy samochodach marki Volkswagen, zwiększając ich moc i poddając silniki rozmaitym modyfikacjom. Koszt takich zabiegów z reguły zwraca się po kilku miesiącach. Chip tuning to bezpieczna i bardzo skuteczna metoda, jeśli pragniemy zmniejszyć spalanie nawet o 10%. Dobrze przeprowadzona modyfikacja znacząco wpływa na bezpieczeństwo i wygodę jazdy. Passaty bardzo dobrze reagują na przeprowadzane zmiany, osiągając fenomenalne wyniki. Posiadamy doświadczenie w modyfikacjach silników TDI, a także aut z silnikami TSI.
Wykresy jasno pokazują, że przyrosty mocy są spore we wszystkich modelach – niezależnie, czy będzie to Volkswagen CC, czy starszy model B5 z przełomu wieków. Przez nasz warsztat przewinęło się wiele aut tej marki, więc doskonale wiemy, jakie zastosować modyfikacje (np. w modelu B6), aby wyniki były zadowalające. Wykonywaliśmy także tuning modelu B8 za pomocą Powerboxa, którego łatwo wypiąć przed wizytą w serwisie. Wzmocniony przez nas model B7 zyskał natomiast ponad 30 KM. Bez względu na typ auta VW, jesteśmy w stanie przeprowadzić bezpieczny i skuteczny tuning.
VW Passat po chip tuningu uzyskał 187KM oraz 417NM.
„Aferowicz”. Tym razem odwiedził nas VW Passat 2.0 TDI 136KM/300NM ( wersja wypuszczona na rynek belgijski).
Właściciel auta, poddał je aktualizacji oprogramowania w serwisie VW po słynnej „diesel gate”.
W nasze ręce wpadł najnowszy VW Passat 1.8 TSI Katalogowo 180KM/250NM. Po modyfikacji stage 1 uzyskaliśmy 224KM i 343NM.
Wóz bojowy klubu lekkoatletycznego Wlks Wrocław dostał od nas w gratisie trochę mocy, żeby trenerowi BEZPIECZNIEJ I TANIEJ woziło się sprinterów na zawody.Czytaj więcej
Kolejne prawie nowe auto z grupy Vag. VW Passat CC 2016 r.
2.0 TDI Katalogowo 150KM/320NM po chipie 178 KM i 400 NM
Nasze rozwiązanie dla nowego Volkswagena Golf R oraz Seata Leona Cupra. Zewnętrzny moduł sterujący silnikiem, zwany PowerBox!
VW Passat B8 2.0 TSI AT Katalgowo 220KM/350Nm. W samochodzie zainstalowaliśmy Powerboxa, którego można wypiąć
VW Passat B7 2012r. – 2.0 TDI AT Katalogowo 140KM – samochód został przez nas wzmocniony w pełnym zakresie obrotów.
Trafiła do nas zablokowana wersja Passata B6 2.0 TDI CR 110 KM oraz 250Nm. Po diagnostyce przystąpiliśmy do modyfikacji.
Przewiń do góry