Klasyka gatunku czyli VW Touareg z silnikiem 3.0 TDI przyjechał po „zastrzyk sterydów”
VW Passat po chip tuningu uzyskał 187KM oraz 417NM.
VW Caddy 2.0 TDI 110KM/250NM zyskał kilka dodatkowych koni do pracy ! Wynik naszego strojenia to 165KM oraz 400NM.Czytaj więcej
„Aferowicz”. Tym razem odwiedził nas VW Passat 2.0 TDI 136KM/300NM ( wersja wypuszczona na rynek belgijski).
Właściciel auta, poddał je aktualizacji oprogramowania w serwisie VW po słynnej „diesel gate”.
VW Golf 6 GTI 2.0 TFSI Katalogowo 211KM/280NM. Po modyfikacji stage 1 uzyskaliśmy 264KM i 402NM.
W nasze ręce wpadł najnowszy VW Passat 1.8 TSI Katalogowo 180KM/250NM. Po modyfikacji stage 1 uzyskaliśmy 224KM i 343NM.
Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI 180 KM/400NM. Auto zostało wzmocnione o 20 KM oraz 50 NM. Jest to rozsądna granica jeśli chodzi o dwie turbiny w tym aucie.
Volkswagen Phaeton 3.0 TDI 233KM/450 NM. Stage 1 Eco, którego celem było zmniejszenie spalania oraz zwiększenie elastyczności.
VW Golf 7 GTI katalogowo 230KM/350NM. Po naszym stage 0,5 (zewnętrzny box – bez utraty gwarancji) 284 KM oraz 430 NM.
Wóz bojowy klubu lekkoatletycznego Wlks Wrocław dostał od nas w gratisie trochę mocy, żeby trenerowi BEZPIECZNIEJ I TANIEJ woziło się sprinterów na zawody.Czytaj więcej
VW Touareg 3.0 TDI 2013r. 245KM/500NM przyjechał do nas w celu zwiększenia mocy.
Przewiń do góry