Tuning Audi A4 B9 2.0 TFSI 252KM/370NM

Audi A4 B9 2.0 TFSI 252KM/370NM na sterydach

Czytaj więcej

Bardzo ładne Audi A5 2.0 TFSI Katalogowo 211KM/350 NM Odwiedziło nas w celu zwiększenia mocy i momentu obrotowego

Uzyskaliśmy przyjemne 257 KM oraz 407 NM. Auto zyskało na elastyczności, a przy spokojnej jeździe ,
spalanie powinno spaść o 5-10 %

Czytaj więcej

Skoda Octavia RS 2.0 245KM/370NM została wystrojona na 298KM oraz 468 NM ! We wszystkim pomógł nam nasz Powerbox.

Skoda Octavia RS 2.0 245KM/370NM została wystrojona na 298KM oraz 468 NM ! We wszystkim pomógł nam nasz Powerbox. Czytaj więcej

Audi A7 2.0 TFSI 252KM/370NM zostało przez nas wystrojone na 305KM oraz 436 NM!

Audi A7 2.0 TFSI 252KM/370NM zostało przez nas wystrojone na 305KM oraz 436 NM!

Czytaj więcej

W nasze ręce wpadło piękne Audi A6 C7 3.0 TFSI 333KM/440NM z 2016 roku.

W nasze ręce wpadło piękne Audi A6 C7 3.0 TFSI 333KM/440NM z 2016 roku.

Parametry uzyskane po modyfikacji to 405KM oraz 489NM.

Czytaj więcej

Audi A8 L 3.0 TFSI (wersja USA) Katalogowo 333KM/440NM otrzymało spory zastrzyk mocy. Finalnie uzyskaliśmy 400KM oraz prawie 500NM !

Audi A8 L 3.0 TFSI (wersja USA) Katalogowo 333KM/440NM otrzymało spory zastrzyk mocy.  Finalnie uzyskaliśmy 400KM oraz prawie 500NM !

Czytaj więcej

A6 C6 2.0 TFSI Katalogowo 170KM/245NM. Po chip tuningu 235 KM oraz 433 NM !

A6 C6 2.0 TFSI Katalogowo 170KM/245NM. Po chip tuningu 235 KM oraz 433 NM !

Czytaj więcej

VW Golf 6 GTI 2.0 TFSI Katalogowo 211KM/280NM. Po modyfikacji stage 1 uzyskaliśmy 264KM i 402NM.

VW Golf 6 GTI 2.0 TFSI Katalogowo 211KM/280NM. Po modyfikacji stage 1 uzyskaliśmy 264KM i 402NM.

Czytaj więcej

Skoda Octavia VRS 235 KM po naszym chiptuningu stage 1

W nasze ręce wpadła Skoda Octavia VRS ze skrzynią DSG. Wykonaliśmy bezpieczny stage 1.

Czytaj więcej

Przewiń do góry

Dobry mechanik logo