Uzyskaliśmy przyjemne 257 KM oraz 407 NM. Auto zyskało na elastyczności, a przy spokojnej jeździe ,
spalanie powinno spaść o 5-10 %
Skoda Octavia RS 2.0 245KM/370NM została wystrojona na 298KM oraz 468 NM ! We wszystkim pomógł nam nasz Powerbox. Czytaj więcej
Audi A7 2.0 TFSI 252KM/370NM zostało przez nas wystrojone na 305KM oraz 436 NM!
W nasze ręce wpadło piękne Audi A6 C7 3.0 TFSI 333KM/440NM z 2016 roku.
Parametry uzyskane po modyfikacji to 405KM oraz 489NM.
Audi A8 L 3.0 TFSI (wersja USA) Katalogowo 333KM/440NM otrzymało spory zastrzyk mocy. Finalnie uzyskaliśmy 400KM oraz prawie 500NM !
A6 C6 2.0 TFSI Katalogowo 170KM/245NM. Po chip tuningu 235 KM oraz 433 NM !
VW Golf 6 GTI 2.0 TFSI Katalogowo 211KM/280NM. Po modyfikacji stage 1 uzyskaliśmy 264KM i 402NM.
W nasze ręce wpadła Skoda Octavia VRS ze skrzynią DSG. Wykonaliśmy bezpieczny stage 1.
Audi A7 3.0 TFSI Katalogowo 300KM/440NM. Po naszym indywidualnym stage 1 uzyskaliśmy 405KM oraz 486NM na paliwie 98 oktanów. (+104KM i 67NM).
Audi A5 2.0 TFSI 180KM/245NM rewelacyjnie zareagowało na nasz stage 1. +58KM oraz +96NMCzytaj więcej
Porozmawiajmy o Audi A4 B8 1.8 TFSI.Katalogowo 120KM/230NM. Po kilku godzinach spędzonych u nas 226KM oraz 345NM ! Samym programem…
Audi TT 1.8 TFSI Katalogowo 160KM/250Nm. Po naszym stage 1 uzyskaliśmy 219 KM oraz 298 Nm. Przy tej masie pojazdu różnica
Audi A4 B8 1.8 TFSI Katalogowo 120KM/230Nm Kolejny egzemplarz na przełomie tygodnia, dodatkowe 87 KM oraz 89 Nm
Praca z kolejnym Audi, tym razem padło na 143 konną a4. W skrzyniach manualnych przyrosty mogą być trochę większe
Przewiń do góry