VW Passat B7 2012r. – 2.0 TDI AT Katalogowo 140KM – samochód został przez nas wzmocniony w pełnym zakresie obrotów.
W nasze ręce wpadła flagowa limuzyna od Audi , model A8 , wersja D3 facelift 2009 r. Silnik 3.0 TDI fabrycznie generował moc rzędu 233 KM oraz moment 450 Nm.
W tym modelu przeprowadziliśmy kompleksową diagnostykę elektroniki silnika, wyłączony został również uciążliwy dla klienta system Start/Stop.
Porsche Cayenne 3.0 TDI 2011r. 245 KM 550Nm – ten egzemplarz wystroiliśmy na bezpieczne 297 KM oraz 630 Nm.
Audi A4 B7 170 KM PPD (+36KM oraz prawie 90Nm) – w tym egzemplarzu wyłączony został filtr cząstek stałych oraz wykonana została „przelotówka”
Trafiła do nas zablokowana wersja Passata B6 2.0 TDI CR 110 KM oraz 250Nm. Po diagnostyce przystąpiliśmy do modyfikacji.
W tym egzemplarzu pozbyliśmy się raz na zawsze problemu z filtrem cząstek stałych DPF, który był bardzo uciążliwy dla klienta. Zwiększyliśmy również moc
W tym egzemplarzu wykonaliśmy podniesienie mocy oraz kompleksowo rozwiązaliśmy problem z filtrem cząstek stałych DPF.
Klient potrzebował dodatkowych pokładów mocy oraz momentu obrotowego, ponieważ jego skoda była nazbyt „ospała” w stosunku do jego potrzeb.
Audi A6 C7 TDI – w aucie wykonaliśmy chiptuning, dzięki temu uzyskaliśmy bezpieczne dla silnika oraz skrzyni biegów 40KM oraz 120 NM momentu obrotowego.
Auto trafiło do nas, ponieważ poprzednia firma nie potrafiła sobie z tematem poradzić. Po diagnozie oraz analizie składu spalin, za pomocą czujnika AFR, udało nam się
Przewiń do góry