Mercedes B 220 2.0 T Katalogowo 184KM/300NM. Po naszej modyfikacji udało nam się uzyskać 232KM i 445NM. Bezpieczny program pod paliwo 98 pb.
Piękna Skoda Octavia RS 2.0 TDI 184KM/380NM została przez nas wzmocniona o 36 KM oraz 99 NM.
BMW 3 328i 245KM.350NM zwiększenie mocy oraz zdjęcie limitera prędkości. ( Wersja USA).
Stage 2 dla Audi A6 C7 2.0 TDI Katalogowo 136KM/320NM. Po wizycie w naszej firmie 221KM oraz 463 NM.
Nowe Audi A4 B9 2.0 TDI 190KM/400NM z naszym rozwiązaniem. Katalogowo 190KM/400NM
Kolejne prawie nowe auto z grupy Vag. VW Passat CC 2016 r.
2.0 TDI Katalogowo 150KM/320NM po chipie 178 KM i 400 NM
Najnowszy silnik 2.0 TDI 2017r. w VW Caddym Katalogowo 75KM/225NM został przez nas delikatnie poprawiony…
Efekt +95 KM oraz 170 NM. 🙂 🙂 🙂 z pozostawioną dużą rezerwą w sofcie.
Volkswagen T5 1.9 TDI 2008r. Katalogowo 84KM/200Nm. Po delikatnym sofcie otrzymaliśmy dodatkowe 56KM oraz 93 Nm.
Standardowy Stage 1 dla Audi A4 B8 2012r. 2.0 TDI CR MT Katalogowo 143KM/320Nm. Dodatkowe 40 KM i 90 Nm
Renault Megane 2012r MT 1.9 DCI Katalogowo 131KM/300Nm. Bezpieczną granicą dla filtra cząstek stałych będzie w tym przypadku 154KM oraz 351Nm.
Seat Leon FR 2014r. 2.0 TDI 150 KM 320Nm – tym razem mieliśmy do czynienia z wersją napędzaną paliwem ON. Po chiptuningu uzyskaliśmy dodatkowe 31KM oraz 90Nm.
W tym egzemplarzu wykonaliśmy podniesienie mocy oraz kompleksowo rozwiązaliśmy problem z filtrem cząstek stałych DPF.
Klient potrzebował dodatkowych pokładów mocy oraz momentu obrotowego, ponieważ jego skoda była nazbyt „ospała” w stosunku do jego potrzeb.
Przewiń do góry