VW Caddy 2.0 TDI 110KM/250NM zyskał kilka dodatkowych koni do pracy ! Wynik naszego strojenia to 165KM oraz 400NM.Czytaj więcej
„Aferowicz”. Tym razem odwiedził nas VW Passat 2.0 TDI 136KM/300NM ( wersja wypuszczona na rynek belgijski).
Właściciel auta, poddał je aktualizacji oprogramowania w serwisie VW po słynnej „diesel gate”.
Klasyka gatunku czyli Audi Q5 2.0 TDI CR 170KM/350NM 4×4 Quattro.
Audi A6 C7 2.0 TDI po zastosowaniu indywidualnego stage 1 zareagowało rewelacyjnie!
Najnowszy silnik 2.0 TDI 2017r. w VW Caddym Katalogowo 75KM/225NM został przez nas delikatnie poprawiony…
Efekt +95 KM oraz 170 NM. 🙂 🙂 🙂 z pozostawioną dużą rezerwą w sofcie.
Audi A4 B8 2.0 TDI 136KM/320NM po chipie udało się uzyskać 187 KM oraz 429 NM !
W ostatnim czasie mieliśmy okazję pracować nad nowymi Skodami Superb 2016r. Z powodu gwarancji, klienci zdecydowali się na nasze Powerboxy.
Audi A3 2.0 TDI CR Katalogowo 140KM/320Nm. Po wizycie w naszej firmie legitymuje się mocą 181 KM
Audi A3 2011r. 2.0 TDI CR S-tronic. Katalogowo 140KM/320Nm. Po chipie legitymuje się dodatkowymi 40 KM oraz 78Nm
W tym egzemplarzu pozbyliśmy się raz na zawsze problemu z filtrem cząstek stałych DPF, który był bardzo uciążliwy dla klienta. Zwiększyliśmy również moc
Seat Leon FR 2014r. 2.0 TDI 150 KM 320Nm – tym razem mieliśmy do czynienia z wersją napędzaną paliwem ON. Po chiptuningu uzyskaliśmy dodatkowe 31KM oraz 90Nm.
Przewiń do góry