W nasze ręce wpadł Peugeot 308 1.6 THP 125KM/200NM. Udało nam się uzyskać bardzo przyjemne 190 KM oraz 294 NM!
W nasze ręce wpadł Peugeot 308 1.6 THP 125KM/200NM. Udało nam się uzyskać bardzo przyjemne 190 KM oraz 294 NM!
Silnik 1.6 THP wychodził w trzech wersjach mocy. 125KM, 156KM oraz 200KM. Przy czym dwie słabsze różniły się jedynie oprogramowaniem. Moc rzędu 180-195 KM jest bezpiecznym wynikiem, pod warunkiem sprawnych świec zapłonowych oraz cewek.
Z doświadczenia wiemy, że użytkownicy silników THP często zapominają o sprawdzaniu tych elementów podczas wymiany oleju i filtrów… ( na co uczulamy !) W tym przypadku objawiało się to, nierówną pracą silnika na biegu jałowym oraz szarpaniem przy maksymalnym obciążeniu. Po wymianie świec problem ustał, a klient może się cieszyć nowym zapasem mocy oraz momentu obrotowego.
Zakres przeprowadzonych prac:
Wymiana świec zapłonowych oraz diagnostyka pracy cewek.
Odblokowanie do wersji 156 konnej
Stage 1 ( indywidualny program sterujący pracą silnika)
Zdjęcie limitera prędkości.
MOC | ||||
|
MOMENT OBROTOWY | ||||
|