Jakie zalety niesie za sobą ten rodzaj mierzenia mocy i co wyróżnia naszą hamownię na tle konkurencji ?

  • Czas pełnego obciążenia jest krótszy – zwiększa to bezpieczeństwo silnika – w przypadku trybu inercyjnego
  • Wynik pomiaru inerycjnego jest dokładniejszy od pomiaru w trybie obciążeniowym, uzyskujemy do 3000 punktów pomiarowych na sekundę, dokładność względna poniżej 0,1% w oparciu o zastrzeżoną technologię True Force II, lepiej już się nie da! Jednak w silniejszych pojazdach wymagane jest zastosowanie trybu obciążeniowego dla zbudowania odpowiedniego doładowania.
  • Urządzenie posiada wszystkie potrzebne certyfikaty, żaden inny producent w Polsce ich nie ma ! Klient otrzymuje wykres z przełożeniem wykorzystanym podczas pomiaru, opisem warunków pogodowych panujących w otoczeniu oraz pieczęcią naszej firmy.
  • Hamownie V-tech są wybierane przez teamy rajdowe, profesjonalne serwisy na całym świecie.
  • Wyniki są przeliczane według norm DIN70020, EWG 80/1269, ISO 1585, JIS D 101, SAE J 1349.
  • Nowoczesna jednostka sterująca, która przelicza sygnały z czujników podłączonych do auta podczas hamowania:

-Specjalistyczna stacja pogodowa.

-Precyzyjny czujnik AFR, wskazujący skład mieszanki.

-Czujnik ciśnienia doładowania.

Co najważniejsze, w naszym urządzeniu nie ma możliwości manipulacji wynikiem, jak to bywa w konkurencyjnych hamowniach. Auto wjeżdża na rolki, jest profesjonalnie przebadne, a wynik jest jak najbardziej wiarygodny. Świadczą o tym częste wizyty biegłych sądowych, którzy opierają swoje ekspertyzy o wyniki odczytane przez nasze urządzenie.


Dlaczego hamownia VT-4 B2 w firmie S-Performance Wrocław?

Największą wadą wielu hamowni na rynku jest rzadka częstotliwość próbkowania. Wynosi ona przeważnie 0.3s-1.0s.

Kilka lat temu firma V-tech opracowała rewolucyjny system próbkowania zwany True Force.
Pozwala to mierzyć moc i moment obrotowy całkowicie płynnie. W każdej sekundzie podczas pomiaru, transkoder dostarcza pięciu tysięcy informacji o tymczasowej wartości mocy oraz momentu. Punkt pomiarowy umieszczny jest na wykresie co 0.0002 sekundy. Wyniki powtarzalne są w wielu testach ( jeśli oczywiście dbamy o odpowiednie chłodzenie badanego pojazdu).

Nasza hamownia to profesjonalne urządzenie diagnostyczne, które idealnie przenosi parametry badanego pojazdu na czytelny wykres. Urządzenie to pozwala na wykonanie dokładnej diagnostyki oraz analizy stanu silnika.
Jest to nieodzowne podczas wykonywania chip tuningu lub tuningu mechanicznego.

Zastanawiasz się na co stać Twoje auto ? Odwiedź nas i sprawdź moc oraz moment obrotowy w swojej maszynie.
Nasz wykwalifikowany zespół udzieli Ci wszystkich wyjaśnień, omówi przebieg mocy , momentu, wytłumaczy na
czym polega i od czego jest zależny jego wzrost. Zapraszamy !

Hamownia podwoziowa 4×4 umożliwia pomiary aut z wszystkimi dostępnymi napędami.
Popularne nazwy: quattro , 4 motion (haldex), Xdrive.


Przewiń do góry

Dobry mechanik logo