Samochody marki BMW są jednymi z najczęściej tuningowanych przez nas aut. Od małych silników diesla 2.0  D po największe doładowane dwoma turbinami jak i również benzynowe. Posiadamy rozwiązania do każdego modelu BMW. Auta te są bardzo podatne na tuning mechaniczny jak i chip tuning, który jest idealnym rozwiązaniem, kiedy nie chcemy wymieniać części mechanicznych. Dotychczas wykonaliśmy modyfikacje w praktycznie każdym silniku tego koncernu.

Auta marki BMW znakomicie reagują na wszelkie wprowadzone modyfikacje silnika. Przeprowadziliśmy wiele skutecznych przeróbek zwiększających moment obrotowy i redukujących spalanie aż o 10%. Klientom, którzy nie chcą wprowadzać zmian mechanicznych, proponujemy chiptuning, bezpieczny tuning wykonywany przy pomocy nowoczesnego sprzętu. Z doświadczenia wiemy, że seria 3 doskonale reaguje na tę metodę. Podobnie dzieje się w przypadku popularnych modeli z serii 5.
Posiadamy doświadczenie w modyfikacjach wszystkich modeli tej marki, czy są to crossovery BMW X, czy modele z serii 4. Dlatego doskonale wiemy, jakie zmiany wprowadzić, aby efekt był jak najlepszy. Chip tuning to doskonała metoda, aby szybko zwiększyć moc silnika i komfort prowadzenia. Rozwiązanie przynosi rewelacyjne efekty w przypadku roadsterów z serii Z oraz innych modeli marki. Wspaniale na nasze zabiegi reagują też luksusowe limuzyny z serii 7, gdzie każde zmniejszenie spalania przekłada się na spore oszczędności. Zapraszamy do nas na profesjonalny tuning.

BMW X4 2.0D 400NM/190KM zaraz po dotarciu zawitało po stage 0,5 czyli BOX bez utraty gwarancji. Uzyskaliśmy +14KM oraz +66NM.

BMW X4 2.0D 400NM/190KM zaraz po dotarciu zawitało po stage 0,5 czyli BOX bez utraty gwarancji.

Uzyskaliśmy +14KM oraz +66NM.

Czytaj więcej

BMW F20 118D 2012r. 143KM/300NM po chip tuningu stage 1.

BMW F20 118D 2012r. 143KM/300NM po chip tuningu stage 1.

Czytaj więcej

BMW 3 328i 245KM.350NM zwiększenie mocy oraz zdjęcie limitera prędkości.

BMW 3 328i 245KM.350NM zwiększenie mocy oraz zdjęcie limitera prędkości. ( Wersja USA).

Czytaj więcej

BMW 1 120d 163KM/340NM. Stary, dobry silnik , wersja jeszcze bez filtra cząstek stałych (2007r). Po chipie 204KM i 447 NM.

BMW 1 120d 163KM/340NM. Stary, dobry silnik , wersja jeszcze bez filtra cząstek stałych (2007r). Po chipie 204KM i 447 NM.

Czytaj więcej

BMW X1 20d 177 KM / 350 NM wpadło w nasze ręce. Efekt? Powalający.

BMW X1 20d 177 KM / 350 NM wpadło w nasze ręce, efekt powalający.  A mamy na myśli dodatkowe 100 NM oraz 45 KM dostępne w pełnym zakresie.

Czytaj więcej

BMW X6 40D 306KM/580NM. Po wizycie na naszej hamowni, dwie turbinki zaczęły się kręcić jakby trochę żwawiej…

BMW X6 40D 306KM/580NM. Po wizycie na naszej hamowni, dwie turbinki zaczęły się kręcić jakby trochę żwawiej…

Czytaj więcej

BMW Seria 1 120D 163KM/340NM. Po wizycie na naszych rolkach 208KM i 420NM

BMW Seria 1 120D 163KM/340NM. Po wizycie na naszych rolkach 208KM i 420NM

Czytaj więcej

Rewelacyjny przyrost w BMW X3 F25 313 KM Biturbo

BMW X3 F25 35D 35d 313KM/630NM po naszym stage 1 zyskało 69KM oraz 150NM ! Dwie turbinki kręcą się wyśmienicie 🙂

Czytaj więcej

Flagowa limuzyna od BMW F01 czyli 740 Diesel. Wykres mocy i momentu obrotowego po tuningu.

Flagowa limuzyna od BMW czyli 740D F01. Katalogowo 306KM/600NM zyskało dodatkowe 60KM oraz 100NM

Czytaj więcej

Przewiń do góry

Dobry mechanik logo