Volkswagen to jedna z najpopularniejszych marek obecnych na polskim rynku. Posiadamy duże doświadczenie w modyfikacjach tych niemieckich samochodów. Jesteśmy w stanie osiągnąć nawet 30% wzrostu, jeśli chodzi o moment obrotowy. Dzięki nam każdy kierowca będzie mógł wykorzystać pełną moc swojego samochodu, zyskując przy okazji większą kontrolę podczas jazdy, co bezpośrednio przekłada się na wzrost bezpieczeństwa i komfortu jazdy na co dzień. Oferowany w naszym warsztacie chip tuning to metoda całkowicie bezpieczna i nieinwazyjna. W każdej chwili istnieje możliwość przywrócenia ustawień fabrycznych, jeśli zajdzie taka potrzeba.

Samochody VW doskonale reagują na wszelkiego rodzaju modyfikacje elektroniczne. Koszt takiego zabiegu z reguły zwraca się po kilku miesiącach, dzięki obniżeniu spalania nawet o 10%. Producent przeważnie blokuje osiągi sprzedawanych aut, mając na uwadze głównie własne korzyści. Z nami te granice znikają i kierowcy mogą wykorzystać całą dostępną moc zamkniętą pod maską ich samochodu. Wraz ze wzrostem mocy wzrasta dynamika jazdy i poczucie przyjemności z prowadzenia. Wykonanie przynoszącego zadowalające rezultaty chip tuningu zależy od wielu czynników: rodzaju zastosowanego oprogramowania, modyfikowanego modelu oraz doświadczenia fachowców. Nasi pracownicy potrafią osiągnąć wyjątkowe efekty niezależnie od auta, którym aktualnie się zajmują. Polecamy także zewnętrzny moduł sterujący silnikiem – Power Box, którego montaż nie powoduje utraty gwarancji. Zapraszamy do kontaktu!

VW Golf 6 GTI 2.0 TFSI Katalogowo 211KM/280NM. Po modyfikacji stage 1 uzyskaliśmy 264KM i 402NM.

VW Golf 6 GTI 2.0 TFSI Katalogowo 211KM/280NM. Po modyfikacji stage 1 uzyskaliśmy 264KM i 402NM.

Czytaj więcej

W nasze ręce wpadł najnowszy VW Passat 1.8 TSI Katalogowo 180KM/250NM.

W nasze ręce wpadł najnowszy VW Passat 1.8 TSI Katalogowo 180KM/250NM. Po modyfikacji stage 1 uzyskaliśmy 224KM i 343NM.

Czytaj więcej

Kolejne prawie nowe auto z grupy Vag. VW Passat CC 2016 r. 2.0 TDI Katalogowo 150KM/320NM po chipie 178 KM i 400 NM

Kolejne prawie nowe auto z grupy Vag. VW Passat CC 2016 r.
2.0 TDI Katalogowo 150KM/320NM po chipie 178 KM i 400 NM

Czytaj więcej

Najnowszy silnik 2.0 TDI 2017r. w VW Caddym Katalogowo 75KM/225NM został przez nas delikatnie poprawiony… Efekt +95 KM oraz 170 NM.

Najnowszy silnik 2.0 TDI 2017r. w VW Caddym Katalogowo 75KM/225NM został przez nas delikatnie poprawiony…

Efekt +95 KM oraz 170 NM. 🙂 🙂 🙂 z pozostawioną dużą rezerwą w sofcie.

Czytaj więcej

VW SHARAN 2015R. 2.0 TDI KATALOGOWO 140KM/320NM.

Dodatkowe 35 KM oraz 76 Nm zdecydowanie poprawi przyspieszenie oraz prędkość maksymalną tego auta.

Czytaj więcej

VW GOLF 7 1.6 TDI 2015R. KATALOGOWO 105KM/250NM. + STAGE 1

VW Golf 7 1.6 TDI 2015r. Katalogowo 105KM/250Nm. Po naszym stage 1 uzyskaliśmy dodatkowe 37 KM oraz 61 Nm.

Czytaj więcej

VOLKSWAGEN TOUAREG 3.0 TDI 240KM/500NM.

Po bardzo delikatnym stage 1 , który miał być bezpieczny dla filtra cząstek stałych uzyskaliśmy 276 KM oraz 610 Nm.

Czytaj więcej

VOLKSWAGEN T5 1.9 TDI 2008R. KATALOGOWO 84KM/200NM. PO DELIKATNYM SOFCIE OTRZYMALIŚMY DODATKOWE 56KM ORAZ 93 NM

Volkswagen T5 1.9 TDI 2008r. Katalogowo 84KM/200Nm. Po delikatnym sofcie otrzymaliśmy dodatkowe 56KM oraz 93 Nm.

Czytaj więcej

NASZE ROZWIĄZANIE DLA VW GOLF R ORAZ SEATA LEONA CUPRA. +45KM/80NM BEZ UTRATY GWARANCJI!

Nasze rozwiązanie dla nowego Volkswagena Golf R oraz Seata Leona Cupra. Zewnętrzny moduł sterujący silnikiem, zwany PowerBox!

Czytaj więcej

Przewiń do góry

Dobry mechanik logo