W naszych realizacjach znaleźć można praktycznie każdy silnik Skody. Od najstarszych silników diesel po najnowsze TSI  na platformie MQB. Tuning Skody jest jednym z najczęściej przez nas przeprowadzanych. Wynika to z zamiłowania polaków do tej marki. Chip tuning jest przeprowadzany w większości przypadków bezinwazyjnie przez złącze diagnostyczne OBD. W niektórych tylko przypadkach, wymagane jest otwarcie sterownika silnika ECU. Praktycznie wszystkie tuningowane przez nas skody są na sterownikach firmy BOSCH EDC lub MED. Od 2017 roku zaczynają się pojawiać również na sterowniku DELPHI.

Zwiększenie mocy silnika zazwyczaj wiąże się ze zmniejszeniem zużycia paliwa, spalania.  Zazwyczaj spadek spalania wynosi 10 % przy zastosowaniu tuningu stage 1 dla skody.

KLASYKA GATUNKU CZYLI SKODA OCTAVIA 2012R. 2.0 TDI CR

Klasyka gatunku czyli Skoda Octavia 2012r. 2.0 TDI CR Katalogowo 140KM/320NM. Bardzo dobry stan auta pozwolił uzyskać

Czytaj więcej

SKODA OCTAVIA 2.0 TDI CR 2014R. KATALOGOWO 150KM/320NM. PRZYROST PRZERÓSŁ WSZELKIE OCZEKIWANIA

Finalnie udało się uzyskać 197 KM oraz 458Nm. W połączeniu z napędem 4motion autko płynie po drodze.

Czytaj więcej

„DRUGIE ŻYCIE” DLA SKODY YETI 2.0 TDI CR 170 KM

W tym egzemplarzu pozbyliśmy się raz na zawsze problemu z filtrem cząstek stałych DPF, który był bardzo uciążliwy dla klienta. Zwiększyliśmy również moc

Czytaj więcej

SKODA OCTAVIA2.0 TDI 170 PS VRS – CHIPTUNING ORAZ ROZWIĄZANIE PROBLEMU Z FILTREM CZĄSTEK STAŁYCH

W tym egzemplarzu wykonaliśmy podniesienie mocy oraz kompleksowo rozwiązaliśmy problem z filtrem cząstek stałych DPF.

Czytaj więcej

RELACJA Z TUNINGU PRZEPROWADZONEGO W SKODZIE OCATVII 2.0 TDI 140 PS PD

Klient potrzebował dodatkowych pokładów mocy oraz momentu obrotowego, ponieważ jego skoda była nazbyt „ospała” w stosunku do jego potrzeb.

Czytaj więcej

Przewiń do góry

Dobry mechanik logo