Jedną z głównych oferowanych przez naszą firmę usług jest chiptuning, czyli programowe zwiększenie parametrów pracy samochodu. W ten nierzadko bezinwazyjny i relatywnie tani sposób jesteśmy w stanie zoptymalizować moment obrotowy i moc silnika, przyczyniając się tym samym do zmniejszenia ilości spalanego podczas jazdy paliwa, a także zwiększenia bezpieczeństwa kierowcy oraz pasażerów obecnych w pojeździe.

Do najważniejszych zalet wykonywanego przez nas chiptuningu należy zaliczyć przede wszystkim fakt, że w przeciwieństwie do wielu pozostałych firm działających na polskim rynku, nigdy nie przekraczamy granic narażających właściciela samochodu na uszkodzenie układu napędowego czy skrócenie ogólnej żywotności auta. Ponadto skalę chiptuningu zawsze dostosowujemy do oczekiwań klienta, oferując modyfikacje ograniczające się wyłącznie do zmian programowych lub bardziej intensywne, obejmujące również tuning mechaniczny.

Tuning Audi A8

Jeśli chodzi o tuning Audi A8, do tej pory mieliśmy do czynienia zarówno z generacjami D2 oraz D3, jak i obecną na rynku od 2009 roku generacją trzecią – D4. Rezultaty, jakie osiągamy, są często naprawdę imponujące, o czym możesz się przekonać, zapoznając się z opisanymi poniżej realizacjami. Dobrym przykładem efektów zapewnianych przez nasz chiptuning jest chociażby Audi A8 L 3.0 TFSI (w wersji amerykańskiej) – auto katalogowo posiadało 333KM oraz 440NM, natomiast finalnie uzyskało 400KM oraz niespełna 500NM.

Dodatkowo, na życzenie klienta możemy przeprowadzić także tuning optyczny samochodu, wedle ściśle określonych wskazań.

Audi A8 L 3.0 TFSI (wersja USA) Katalogowo 333KM/440NM otrzymało spory zastrzyk mocy. Finalnie uzyskaliśmy 400KM oraz prawie 500NM !

Audi A8 L 3.0 TFSI (wersja USA) Katalogowo 333KM/440NM otrzymało spory zastrzyk mocy.  Finalnie uzyskaliśmy 400KM oraz prawie 500NM !

Czytaj więcej

Relacja z tuningu kolejnego A8 4.2 TDI z rewelacyjnym przyrostem, tym razem na nowszych sterownikach.

Relacja z tuningu kolejnego A8 4.2 TDI z rewelacyjnym przyrostem, tym razem na nowszych sterownikach.

Czytaj więcej

W nasze ręce wpadło Audi A8 4.2 TDI 350KM/800NM. Po chip tuningu udało się uzyskać prawie 400 KM i 940 NM.

W nasze ręce wpadło Audi A8 4.2 TDI 350KM/800NM. Po chip tuningu udało się uzyskać prawie 400 KM i 940 NM.

Czytaj więcej

Kolejne „tłuste” Audi , czyli A8 3.0 TDI 2014r. Katalogowo 258KM/580NM. Po naszej modyfikacji 306KM i 709 NM na stage 1.

Kolejne „tłuste” Audi , czyli A8 3.0 TDI 2014r. Katalogowo 258KM/580NM.

Czytaj więcej

A8 3.0 TDI 2016r. Katalogowo 258KM/580NM po naszej modyfikacji 305KM i 703NM

Tym razem Audi z większą pojemnością.  A8 3.0 TDI 2016r. Katalogowo 258KM/580NM po naszej modyfikacji 305KM i 703NM:)

Czytaj więcej

Przewiń do góry

Dobry mechanik logo